lørdag den 12. januar 2013

Tilbage igen :-)

Jeg har ikke været på et stykke tid, fordi vores pc'er var blevet hacket, og nogle havde stjålet vores kortnumre, så vores konti blev ribbet, helt forfærdeligt. Heldigvis siger banken, at de dækker, det er dog ikke sket endnu. Men vores pc'ere er blevet reinstalleret, så vi (forhåbentlig) ikke kommer ud for det igen.

Jeg havde en herlig juleferie, det var dejligt at have tid til at være kreativ igen, så jeg har rigtig hygget mig med at lave kort og andre småting.

Her er et lille folde kort, som er lavet af et stykke trekantet stykke Bazzil bling karton. Stemplet er malet med Prismacolor farveblyanter.

 
Papiret er fra Pion
 
 
 
Disse dies er fra Magnolia Doohickeys og fra Spellbinders.
 
 
Stemplet på venstre side er fra Lilly of the Valley, og den fine buekant, er en Martha Stewart punch, blomster die fra Magnolia Doohickeys.
 
 
Jeg håber, I alle får en dejlig week-end med masser af kreative timer, på gensyn.
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar