søndag den 3. februar 2013

Hej hej :-)

Et nyt lille kort 14 x 14 cm, i en lidt anden facon. Jeg synes, kortene med indstik er en sød afveksling, meeen jeg laver nu flest "almindelige" kort.

 
 
I kan bedre se indstikket på billedet nedenunder, jeg har lavet indstikket af to lag papir, så det er lidt stivere, og ikke bliver krøllet, når man tager det op og i, jeg har sat toppen af en Sizzix tag ind imellem de to lag, så man kan tage fat i den.


 
Prøv at se, det søde lille staffeli, som kortet står på, det har jeg fået i julegave, af min søde veninde Ann, som har Patchwork Huset, det er i råt fyrretræ, når man køber det, jeg har bare malet det med Folkart hobby maling, og stemplet lidt hist og her.

 
Ja, jeg ved det godt, den samme Tilda igen, men hun er SÅ bedårende :-) Hun er malet med Prismacolor blyanter, og så har kronen og stjernen fået "Stardust Stickles"

 
Blomster sprayet med Glimmermist "Old Lace" og "Stardust Stickles"

 
Rigtig god søndag til jer alle :-) Ea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar