torsdag den 16. maj 2013

Tilbage igen ;-)

Pyh jeg har haft så travlt på jobbet, at der ikke har været tid til ret meget andet, men jeg lovede et billede af det tæppe, jeg har syet for Armani butikken i Illum.


Tidligere kunne man bestille et specielsyet jakkesæt hos Armani, og de havde mange mapper med små stofprøver 12 x 16 cm. Dette er man stoppet med, og derfor synes de, at det kunne være sjovt at få syet et tæppe af alle prøverne, her er så resultatet. Det har været et stort og svært arbejde, både fordi de er meget tynde fine uldstoffer, så de er svære at sy i, i forhold til almindelige patchwork stoffer, men især fordi det slet ikke er mine farver, jeg skal jo helst have lyserøde roser ;-))

Jeg synes, det blev bedre end jeg havde regnet med, og min søn Niclas, synes jeg skulle sy et til ham, så helt skidt kan det have været.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar