søndag den 24. marts 2013

Så er det allerede søndag aften, sikke hurtigt de weekender går, alt for hurtigt.

Jeg har lavet et lille kort, men ellers har jeg mest syet i denne weekend, jeg er næsten færdig med toppen til et slumretæppe, sidste weekend syede jeg toppen til at senge tæppe, det var lidt snyd, ikke rigtig snyd, men hele midterstykket er et stykke stof, som skal håndquiltes tæt og fint, det bliver spændende at komme i gang med. Jeg blev ikke helt færdig med slumretæppet i dag, fordi jeg skulle færdiggøre en quilt til Armani i Illum, jeg skal nok lægge et billede på senere, men jeg skal lige aflevere det til dem først, før jeg lægger det ud på nettet.

Nå tilbage til kortet, det er i nogle lidt anderledes farver, end jeg plejer at bruge, men sommetider, må man udfordre sig selv lidt :-)

 
Søde prinsesse Tilda :-)

 
En papir rulle lavet af en side fra en gammel bog, købt på loppemarked.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar