fredag den 5. oktober 2012

Endelig tilbage igen.

Så er jeg endelig tilbage igen, der er gået et halvt år siden, jeg opdaterede min blog fordi - Joel og jeg har købt hus!! Efter 22 år i samme lejlighed på Frederiksberg sammen, og vores tidligere år hhv. i samme bygning og 500 meter længere nede ad Åboulevarden, tænkte vi, at det var tid til luftforandring.

Så vi har købt det skønneste hus i Slangerup, selvfølgelig med plads til en systue/scraprum.  Det var et stort arbejde at flytte fra 165 m2 lejlighed + 25 m2 loftrum, hvor der er blevet samlet godt sammen de sidste 22 år!! Men nu er vi fint på plads, og der er begyndt at blive tid til lidt kreativitet igen.

Jeg var i Panduro og fandt de sødeste hvide gaveposer (de har dem også i brune og guld) og dem er jeg blevet helt fjollet med at pynte, ihh hvor skal jeg give mange gaver væk - fnis ;-)

 
Stemplet er farvelagt med Prismacolor farveblyanter, som er helt nye for mig, jeg har ellers malet med Distress inks, men hvor går det hurtigt med blyanterne til sammenligning, og det er lidt nemmere at sidde med i sofaen om aftenen. De to swivler er begge fra Memorybox.

 
Jeg er blevet helt tosset med denne lille stjerne, som er fra Spellbinders sæt af cirkler med stjerner rundt i kanten, de må bare med på næsten alt, hvad jeg laver lige nu.
 
Vi ses snart igen Ea






Ingen kommentarer:

Send en kommentar