tirsdag den 23. oktober 2012

Så er det blevet til et par julekort, det første er i størrelsen 14 x 14 cm.

 
Jeg har brugt papirer fra Pion Design, de er min absolutte favoritter, især dem med fire små forskellige på hvert ark, mønstrene er endnu sødere, når de er mindre.
 
Stemplet er farvelagt med Prismacolor blyanter, desværre er farverne på mit kamera ikke blevet så gode denne gang.
 
Tag, svivl og "billet" er alle Magnolia dies, og så har jeg brugt en Matha Stewart punch, som var den første af mange jeg har, men også den jeg bruger mest.
 
Det næste kort er kun 10 x 10 cm og et af de kort, som jeg næsten synes, laver sig selv. Når jeg sidder og scarpper og laver kort, er der jo altid en masse små afskårne stumper, og dem bruger jeg på disse små kort, som er rigtig hyggelige at lave.
 
 
Dette er meget enkelt, Magnolia stemplet er malet med Distress inks og vandpensel, og papirene igen fra Pion. Nogle gange synes jeg, det er rart med et lille kort, hvis ikke der skal skrives særlig meget.
 
Mange hilsner Ea



2 kommentarer: