søndag den 7. oktober 2012

Endnu en gavepose

Sikke en herlig søndag at vågne op til solen skinner og jeg har fri, og prøv at se, kan man blive andet end inspireret af sådan en dejlig dag i disse skønne omgivelser?

Jeg har lige lavet endnu en gavepose, egentlig skulle jeg i gang med julekortene, men lige nu er poserne altså meget sjovere, men i det mindste er det da en julepose.

 
 
Jeg har brugt Pion papirer, som er mine absolut yndlingspapirer, jeg er vild med deres romantiske vintage stil, og skønne dusch farver.
Jeg har farvelagt stemplet med Prismacolor blyanter. Stakittet og hjertet er Magnolia dies, svivlen er fra Memorybox, blondekanten fra Spellbinder.
 

Tja, stjernerne igen ;-) men de er SÅ søde. Stemplerne er fra Lily og the Valley.



Han er da sød.
 

Jeg kan rigtig godt lide at bruge det lidt rå bastbånd, for at give kontrast til alt det romantiske, og så er jeg endelig kommet i gang med at bruge min Glossy Accent til det, den egentlig er beregnet til, ellers har jeg bare brugt den som en rigtig god og stærk lim. Den er så fin på de små søde bogstaver fra Pion.
 



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar