onsdag den 20. marts 2013

Hej igen :-)

Jeg har lavet nogle små pynte-pins til at sætte på mine kort, de er lidt korte, fordi jeg har brugt knappenåle, perlerne er limet fast med Glossy Accent, det fungerer super godt.

Jeg ville gerne finde nogle hattenåle, som jo er noget længere, men de er svære at finde, jeg har kun kunnet finde nogle til 14,- kr. stykket, det synes jeg er lidt heftigt, når de er helt uden pynt, så hvis der er nogle af jer derude, som ved hvor man kan købe knappenåle/hattenåle, som er ca. 8-12 cm lange, så vil jeg blive rigtig glad.


 
Hygge Ea

2 kommentarer:

  1. Jeg har været så heldig at få nogle fantastiske stick pins forærende af Pernille http://oliviasloveletters.blogspot.dk/ de er 8 cm
    lange så prøv at spørge hvor hun køber dem.
    Jeg har et billed af dem på min blog
    http://lisaskreativeunivers.blogspot.dk/2013/03/lidt-af-hvert.html nederst i indlægget.
    Håber det er til nogen hjælp ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisa

      Tusind tak for tippet, det vil jeg prøve, mange hilsner Ea :-)

      Slet