fredag den 1. marts 2013

Juhuu, så blev det week-end igen, jeg skal godt nok sy i denne week-end, jeg er i gang med en quilt for Armani i Illum, og det skal snart være færdigt, men der er alligevel blevet tid til at lave en lille blok holder. Den kan foldes sammen som et kort, så den er også sød som en værtindegave.


 
Det er et easelcard, hvor jeg bare har lavet en lille "kasse" foran, som blokken kan ligge i, og når papiret er brugt, kan man bare lægge en ny blok i.

 
Ideen har jeg set på Marianne Skjeldsteds blog :-)

 
En dejlig Tilda med ballon, malet med Distress Inks, standset ud med en Spellbinder die, og pyntet med lidt stempler.

 
Blomsterne har fået Glimmermist fra Tattered Angles, min yndlingsfarve "Old Lace".

 
Sådan ser "kortet" ud, når det er foldet sammen. 

 
Hun er da dejlig ;-)

 
Også lidt blomster nede foran blokken.
 
Rigtig god week-end Ea

Ingen kommentarer:

Send en kommentar